مجله اینترنتی رهاکو

استفاده از تکنولوژی در آموزش چگونه میسر است | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

چرا به دکوراسیون خانه نیاز داریم؟

چرا به دکوراسیون خانه نیاز داریم؟

kitchen decorationشومینه باید یک سوم فضای دیوار را در بر قفسه شیک بگیرد. دقت کنید فاصله لبه پنجره تا دیوار نیز برابر با یک سوم پنجرهها باشد. آینه یا قاب عکسی که بالای مبل یا تختخواب جای میگیرد، نباید بیشتر از دو سوم پهنای این دو باشد. اگر یک شی قدیمی و ارزشمند یا هدیهای خاص دارید میتوانید آن را در بهترین قسمت از دکوراسیون قرار دهید تا همیشه دیده شود. اگر دوست داشته باشید میتوانید با یک نورپردازی این مرکزیت را چندین برابر کنید. میخواهید یک لوستر یا چراغ کوچک را در اتاقی بزرگ آویزان کنید؟ این کار با اصول طراحی در تضاد است و جلوهای نازیبا را در دکوراسیون ایجاد میکند. برای اینکار حتماً قطر اتاق را در واحد متر اندازه بگیرید و به اندازه قطر همان عدد در واحد سانتیمتر چراغی را خریداری نمایید. معماری خانه شما بسیار مهم است. یادتان باشد هرگونه تغییر و فرم دهی به دیوارهها و سقف، بر کلیت طراحی دکوراسیون تاثیر خواهد گذاشت.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationوقتی پای زندگی واقعی به میان میآید، خیلیها به استفاده از رنگهای نرم و گرم متمایل هستند؛ مثل طیف رنگهای قهوهای و سبز. این لوسترهای بزرگ بافتهشده که در تصویر بالا میبینید، بهخاطر شکل ظاهری و گرمایشان به یکی از اقلام اولیهی آشپزخانههای زیبا و معاصر تبدیل شدهاند. این لوسترها فضاهای سخت را فضای نرم و راحتی نشان میدهند و بدون آنکه فضا را شلوغ کنند، چشمهای ما را بهآرامی بهسوی خودشان جلب میکنند. این سبک روشنایی را میتوانید بهآسانی جایگزین لوسترهای فعلیتان کرده و بهاندازهی یک دنیا در آشپزخانهتان تفاوت ایجاد کنید. در این دنیای پرسرعت و شلوغ، «مفهوم باز» جای خاص خودش را دارد. سطحِ باز اتاق، مانند آنچه در تصویر بالا میبینید، از نظر بصری به شما اجازه میدهد تا در آنِ واحد در سه یا چهار مکان مختلف باشید؛ در آشپزخانه، پشت میز ناهارخوری، در اتاق نشیمن و چهبسا پشت در ورودی. برای ایجاد چنین فضایی، بهترین کار این است که از رنگهای بسته و مجموعهی مناسبی از لوازم و افزودنیها استفاده کنید.

رنگ های متضاد در اتاق کوچک ایده خوبی نیستند.

kitchen decorationهمچنین برای فضای مستطیلی بهتر است وسایل خود را کمی از دیوار دور کنید و از وسایل دایره ای استفاده کنید. اگر دنبال یک راه حل ساده هستید، شلوغی ها را حذف کنید. یک دیزاین شلوغ گزینه مناسبی برای خانه کوچک شما نیست. خانه خود را مرتب، منظم و خلوت دیزاین کنید و در مرتب نگه داشتن آن کوشا باشید. بنابراین آیتم های اضافه و غیر ضروری مانند تعداد زیادی گلدان، اشیا دکوری و … اگر می خواهید فضای کوچک شما بزرگتر به نظر برسد؛ رنگ دیوار و مبلمان را یکی انتخاب کنید. رنگ های متضاد در اتاق کوچک ایده خوبی نیستند. رنگ های خنثی و بی روح بهترین انتخاب برای شما می باشد و بسیار جدید، به روز و شیک هستند. رنگ های تیره نور را جذب می کنند و گوشه ها را محو می کند از این رو برای اتاق کوچک مناسب نیستند. دیوارهای سفید شاید یه کم کسل کننده بنظر برسن، اما واقعا می تونن آرامش بخش باشن.

البته در انتهای مطلب گالری تصاویر 25 مدل دیزاین خانه های مدرن در سال 2022 را نیز قرار داده ام تا از آن ها ایده بگیرید و خانتان را به زیبایی دکور کنید. از یوتویوب تماشا کنید! 1. ابتدا ویژگی های اصلی سبک مدرن را بشناسید! سادگی به این معنی است که عناصر و اثاثیه ای که در فضای داخلی منزلتان به کار می برید، مثل تصویر زیر، بدون جزئیات تزئینی باشند. بر اساس این ویژگی، خطوط صاف و مستقیمِ عمودی و افقی و شکل های هندسی ساده، در طراحی مبلمان و اکسسوری های مدرن بسیار کاربرد دارد. طبق این اصل هر چیزی که در فضای منزلتان به کار می برید باید هدفمند و کاربردی باشد و تا حد امکان از اثاثیه و دکوری های غیر ضروری پرهیز کنید. با این تعریف خانه های مدرن بسیار منظم و مرتب و خلوت می باشند. نکته: البته ویژگی های بالا در سبک دکوراسیون مدرن اواسط قرن 20، مینیمال، اسکاندیناوی و صنعتی نیز مشترک می باشد و به همین دلیل آن ها را به سبک مدرن بسیار نزدیک می کند.

ویژگی های دکوراسیون خانه

کاشیهای کارشده در سطوح گرفته تا دیوارها و سقفها، و از اتاقهای نشیمن گرفته تا ورودیها و حمامها، یکی از تأثیرگذارترین ایدههای دکوراسیون مدرن برای زیباترکردنِ دکور خانه هستند. کاشیهای طرحدار شیشهای، مثل اینهایی که در تصویر بالا میبینید، چه روی دیوار باشند و چه کف اتاق، درهرصورت جلوهی شیکی به فضای خانه میدهند. شاید از کاشیهای معمول چندان خوشتان نیاید؛ ایرادی ندارد. میتوانید حسوحال خودتان را از طریق استفاده از کاشیهای موزائیکی با طرحهای دلخواه بیان کنید؛ چیزی شبیه به این کاشی موزائیکیهای طلایی و سفید زیبای حمام که در تصویر بالا میبینید. این نوع کاشیکاری برای پشت سینک یا فضای حمام و دستشویی عالی است. در این فضاها میتوانید طراحیهای خاص خودتان را بهنمایش بگذارید، و درعینحال کل فضای خانهتان را هم تحتتأثیر قرار نمیدهد. خاکستری همچنان رنگ خنثیِ محبوبی برای دکوراتورهای معاصر است، اما طیف رنگ قهوهای همچنان در دکوراسیون مدرن پرطرفدار است. طبیعت آرامشبخش، صبور و باثبات رنگ قهوهای، دوباره آن را به رنگ خنثی فوقالعادهای برای استفاده در خانه، بهویژه دکوراسیون مدرن تبدیل کرده است.

اما اگر فرش کوچکتر باشد میتوان با قرار دادن پایههای جلویی مبل، جلوهای بهتر از آن ایجاد نمود. راه سومی هم هست و آن خرید فرشی بسیار کوچک است که تنها میز جلو مبلی بر روی آن جای گیرد و مبلمان در اطراف آن چیده شوند. نتیجهای که با روش سوم به دست میآید، شگفتانگیز خواهد بود. به یک لابی هتل خوب فکر کنید: مبلمان به صورتی چیده شده اند که دعوت به گفتگو می کنند. هنگامی که مبلمان را در اتاق نشیمن خود قرار می دهید، حس تعادل و صمیمیت مشابه را هدف قرار دهید. یک قسمت مکالمه که U شکل دارد، با یک مبل و دو صندلی روبروی هم در هر انتهای میز قهوهخوری، یا H شکل، با یک مبل دقیقاً روبروی دو صندلی و یک میز قهوهخوری در وسط. یک اشتباه رایج که باید از آن اجتناب کنید: فشار دادن تمام مبلمان به دیوار. مردم این کار را انجام میدهند زیرا فکر میکنند اتاقشان بزرگتر به نظر میرسد، اما در واقع، فاصله مبلمان از دیوارها باعث میشود اتاق بزرگتر به نظر برسد.

رنگ قرمز نشان دهنده عشق، قدرت و اشتیاق است. همچنین اشتها را تحریک می کند. به همین دلیل است که این رنگ در رستوران ها بسیار محبوب است. اما به طور کلی می توان گفت رنگ قرمز با بیشترین طول موج باعث آزاد شدن آدرنالین در خون شده، انرژی را افزایش می دهد، ضربان قلب را بالا برده و باعث افزایش فشار خون می شود. رنگ صورتی نشان دهنده شادی، عشق و آرامش است. این یک گزینه عالی برای دوستداران رنگ قرمز به عنوان یک جایگزین آرام بخش است. از سوی دیگر، رنگ آبی ( با طول موج کوتاه)، آرامش بیشتری دارد و فشار خون را کاهش میدهد. همچنین لازم به ذکر است، رنگ آبی اعتماد به نفس را افزایش می دهد. اما از رنگهای آبی تیرهتر اجتناب کنید زیرا میتوانند باعث ایجاد احساس غم و اندوه شوند. ساعت دیواری فریم فلزی لوتوس مدل PORTLAND یکی از محصولات زیبای لوتوس است. در رنگ آمیزی این محصول از تکنولوژی پیشرفته رنگ کاری استاتیک استفاده شده است.

  1. طبقه دوم
  2. این سبک به کمک رنگهای گرم و تیره به فضا جلوه میدهد
  3. از رنگ سفید برای بزرگتر کردن فضاها استفاده کنید
  4. روانشناسی روانشناسی محیط زیست و طراحی داخلی
  5. لازم نیست کمد با رنگ دیوار هماهنگ باشد
  6. ساده و مینیمال

kitchen decorationتصور عموم مردم بر این باور است که دیزاین دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی کاری راحت و بیدردسر است. در بین همه اقشار جامعه این عبارت زیاد شنیده میشود که: وقتی پول خرید خانه بزرگ و وسایل لوکس و لاکچری باشد، چیدمان و طراحی زیباترین دکوراسیون راحتترین کار است. البته که این یک دیدگاه اشتباه است. برای طراحی دکوراسیون، چه فضاهای بزرگ و ویلایی و چه کوچک نیاز به داشتن ایده و خلاقیت در کنار آشنایی حداقلی به علم دکوراسیون و اصول اولیه آن است. در منازل بیشتر ما ایرانی ها فرش ها عضو لاینفک دکوراسیون هستند و حضور فرش ها در کنار پرده ها پایه ی ثابت دکوراسیون ها هستند. البته تنوع فرش ها انقدر زیاد شده که دیگر مثل قدیم نیست که همه فرش ها پر از رنگ باشند و نمونه های مدرن آن ها ساده تر و دارای نقش و نگار کمتری هستند. اما در هر صورت هستند و گرما بخش محیط خانه های ما ایرانی شده اند .

kitchen decorationبهره گیری از این رنگ در بخش هایی از آشپزخانه ، اتاق خواب و نشیمن به چشم می خورد. این منزل کوچک به صورت ۱ خوابه و به سبک مدرن طراحی شده و در یرای دیزاین سقف از متریال کناف استفاده شده . در بخش آشپزخانه یک میز کانتر ۲ نفره به چشم می خورد و گویای این موضوع است که این خانه مناسب برای یک زوجی جوان است. دکوراسیون شماره پنج مربوط به طراحی داخلی منزلی یک خوابه است که از هارمونی کِرِم و قهوه ای برای کلیه فضاها استفاده کرده است. در بخش کمد دیواری از پنل شیشه ای استفاده شده تا فضای داخلی اتاق خواب کمی بزرگتر جلوه کند. فضای آشپزخانه بسیار کوچک است به همین دلیل آرشیتکت تصمیم گرفته از ام دی اف های گلاس با رنگِ سفید برای کابینت های آشپزخانه استفاده کند. بهره گیری از رنگ سفید به کابینت ها خلاصه نشده و حتی برای فضای بین کابینت ها نیز از سرامیک سفید استفاده شده. این آشپزخانه دارای یک میز کانتر دو نفره برای صرف صبحانه است.

kitchen decorationهمه بر اساس اصول دیزاینینگ و طراحی داخلی آماده شده اند. شاید با دیدن خیلی از آن ها این طور تصور کنید که هزینه زیادی برای آن ها صرف شده است. خب در مورد منازل اعیان و اشرافی که تکلیف مشخص است. لوازم به کار رفته در طراحی این منازل اکثر یونیک و منحصر بفرد هستند. بنابراین صرف هزینه بالا برای این منازل کاملا منطقی است. اما شما برای داشتن یک منزل ساده و در عین حال زیبا و به روز. نیازی به صرف هزینه های آن چنانی ندارید. حتی با مناسب ترین هزینه ها و قیمت هم می توانید زیباترین دکوراسیون داخلی منزل را داشته باشید. متریال به کار رفته در مبلمان و سایر منازل موجود در منزل در چیدمان خانه بسیار مهم است. بافت لوازم خانه شما به شما کمک می کند که شیوه چیدمان آن ها را مشخص کنید. یک سری طراحی های کلی مناسب لوزام مدرن و یک سری دیگر مناسب لوازم کلاسیک است. رنگ لوازم منزل باید با رنگ دیوار ها، فرش، پرده و غیره متناسب باشد.

  • محصولات غذاخوری
  • مدل دکوراسیون و چیدمان منزل و خانه: سبک شابی شیک
  • طراحی دکوراسیون اتاق خواب را اینگونه اجرا کنید
  • استفاده از کمدهای همه کاره
  • از مبلمان منزل به گونهای دیگر استفاده مجدد کنید
  • استفاده از رنگهای پر رنگ
  • از یک مکعب متحرک استفاده کنید

این چنین خلاقیت های تیم لوتوس باعث میشود که محصول مورد نظر حس مدرن تری داشته باشد و برای دکور امروزی مناسب باشد. همین امر لوتوس را از دیگر شرکت های تولیدی متمایز میکند. عناصر دیگر نیز می توانند احساسات شما را تغییر دهند. به طور مثال می توان گفت سقف های کوتاه نسبت به سقف های بلند حس متفاوتی را منتقل می کنند. در اتاقهایی با سقفهای بلندتر افراد خلاقتر می شوند و تمرکز بیشتری دارند و خلق و خوی آنها به میزان قابل توجهی بهبود مییابد. همچنین خانه با نور طبیعی زیاد نسبت به اتاقی که پنجره ندارد، احساسات متفاوتی را منتقل می کند. ما همواره می خواهیم همه چیز از جمله دکوراسیون منزل دقیقاً همان طور که به نظر می رسد یا همان طور که «باید» باشد، به نظر بیاید. برآورده شدن انتظارات، آسایش فرد را به دنبال خواهد داشت. توانایی پیش بینی موضوعات اساسی از جمله محل قرار گرفتن مبلمان و یا آرامش اتاق خواب می تواند به فرد کمک کند تا احساسات خود را کنترل کند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دکوراسیون راهرو ورودی.

[ بازدید : 33 ]

[ شنبه 22 بهمن 1401 ] [ 9:48 ] [ اصغر ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]