مجله اینترنتی رهاکو

استفاده از تکنولوژی در آموزش چگونه میسر است | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

دکوراسیون خانه سفید با انواع طراحی چشم نواز و رنگ های مکمل جذاب با سفید

دکوراسیون خانه سفید با انواع طراحی چشم نواز و رنگ های مکمل جذاب با سفید
  • ضمانت پروژه
  • توجه به فضای باز خانه ها
  • اشیائی که باید به دیوار ها ثابت شوند
  • تختخواب تاشو داشته باشید
  • میزکار اتاق: ۵۰۰ هزار تومان هزینه چوب و متریال
  • سرویس بهداشتی
  • فرش: ۱.۵ میلیون تومان

kitchen decorationورودی خانه جزو کلیدیترین و اولین نقاط منزل است که بههنگام ورود به منزل دیده میشود. معمولاً سبک و طراحی شیک منزل از همان ورودیاش پیداست. پس حتماً توجه ویژهای به این نقطه داشته باشید. در این دکوراسیون، طراحان با آینهکاری و استفاده از پاف و المانهای تزئینی دیگر فضای چشمگیری را طراحی کردهاند. ترکیب رنگ سبز و قهوهای در این خانه بزرگ واقعاً جذاب دیده میشود. این یکی از خانههای مدرن تهران است که بسیار شیک و امروزی طراحی شده است. هرچند طراحی این منزل کمی به طراحیهای غربی نزدیک است؛ با این حال استفاده از فرش، پرده و لوسترهای مدرن همچنان یادآور مدل آشپزخانه بدون اپن دکوراسیونهای ایرانی است. در مقابل یکی از دیوارهای پذیرایی، تلویزیون و میز دیواری آن بر روی دیوار نصب شدهاند. این روزها اکثر خانههای مدرن از این تکنیک استفاده میکنند تا علاوهبر ذخیرهسازی فضا جلوه مدرنتری به منزل ببخشند. دیوار پشت تلویزیون هم طراحی جالبی داشته و این فضا را بسیار جذابتر کرده است.

در اتاق خواب شما نیز، تخت مهمترین قطعه در اتاق است.

kitchen decorationبه همین دلیل مهم است که با آن یک قطعه شروع کنید و از آنجا کار خود را ادامه دهید. مثلا در یک اتاق ناهارخوری، با جابجا کردن و چیدمان وسایل روی میز ناهار خوری شروع کنید. برای اتاق نشیمن خود ابتدا مبلمان خود را انتخاب کنید یا اگر می خواهید، جای آن ها را تغییر دهید. در اتاق خواب شما نیز، تخت مهمترین قطعه در اتاق است. نکته تزئین حرفه ای: بزرگترین قطعه اتاق احتمالاً جایی است که بیشترین پول را صرف تهیهی آن کرده اید. این قطعه معمولاً بیشترین استفاده را در اتاق شما دارد، بنابراین کیفیت آن مهم است. پس به همین جهت این قطعه را با بهترین کیفیت تهیه کنید. یکی از ساده ترین و ارزان ترین روش های استفاده از یک دیوار خالی، نقاشی روی آن است! هر اتاق را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید. بهترین قسمت این است که اگر رنگ آن را دوست ندارید، همیشه می توانید آن را دوباره رنگ کنید.

تقریبا مهمترین عنصر در دکوراسیون داخلی مبلمان است.

kitchen decorationاما حفظ تعادل و جلوگیری از آشفتگی دو اصل اساسی در انتخاب الگوها به شمار میروند. در خیلی موارد الگوهای بومی و ارگانیک طرفدارن بیشتری دارند. تقریبا هر فضایی و هر سبکی موافق استفاده از گل و گیاه طبیعی است. انرژی که از گیاهان دریافت میشود، تاثیر فوقالعادهای در فضا و افراد دارد. برای همین توصیه میشود تا جایی که فضا و سبک مدنظرتان اجازه میدهد، از این عنصر بهره کافی ببرید. در استفاده از گل و گیاه میشود خلاقیتهای زیادی نشان داد، مثلا دیوارهای سبز، پاسیو، گلدانهای آویز و … تقریبا مهمترین عنصر در دکوراسیون داخلی مبلمان است. مبلمان شامل تمامی وسایلی است که ما در دکور یک فضا و چیدمان خانه میبینیم. از کاناپه، صندلی و میز گرفته تا ظروف و وسایل تزئینی. به دلیل تنوع مبلمان و کاربرد آنها، انتخاب و چیدمان اهمیت زیادی پیدا میکند و همین اصول فضای شما را خوب یا بد میکند. این اصول چه چیزهایی هستند؟

kitchen decorationلوازم چوبی را می توان رنگ آمیزی یا نقاشی کرد و وسایل را می توان تغییر کاربری داد. همین طور اگر وسیله ای موروثی دارید که ارزش معنوی بالایی برایتان دارد اما چشم دیدنش را ندارید، بدانید که زندگی کوتاه تر از آن است که بخواهید با چیزهایی که دوست ندارید زندگی کنید. کار را در آن واحد انجام دهیم یا مرحله به مرحله؟ اگر بودجه کافی دارید، تردید نکنید و کار را در آن واحد انجام دهید. اگر می خواهید همه چیز را یکباره انجام دهید اما در حال حاضر امکان تامین هزینه اش را ندارید، پولتان را جمع کنید و بعدا کار را یکسره انجام دهید. اگر هزینه انجام یکباره کار دکوراسیون منزل را ندارید و اهمیتی هم برایتان ندارد که همه چیز هم زمان انجام شود، بهتر است پروژه را در چند مرحله انجام دهید. به جای این که به طور هم زمان در تمام اتاق ها ذره ذره کار را پیش ببرید، کار یک اتاق را تمام کرده و سپس سراغ اتاق بعدی بروید. هومسلی می گوید : اکثر مردم از زندگی در یک فضای نیمه تمام احساس خشنودی نخواهند کرد. من فکر می کنم بهتر است صبر کنید تا زمانی که موقعیت مناسب برای انجام کار در یک مرحله فراهم شود.

kitchen decorationهمچنین، این کابینت تغییر کاربری داده شده، اسباب بازی ها را زمانی که کودک وارد رده سنی بازی می شود، در دسترس تر می کند. در نهایت، اتاق کودک شما نباید کسل کننده باشد، زیرا هنگام شروع پروژه، یک مهد کودک مینیمال در ذهن داشتید. یک روستایی نوآورانه یکی از بهترین ایده های دست ساز مهد کودک را می سازد که کودک شما سال ها از آن لذت خواهد برد، حتی زمانی که به سن بلوغ برسد. در ابتدا، نوزاد ممکن است معنی آن را نفهمد، اما پیام استقبال از هنر پیاده روی با رشد آنها واضح تر می شود. شما می توانید این دکور اتاق کودک را با نصف هزینه طرح های از پیش ساخته شده درست کنید. شما فقط باید جملات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و دستکش های نقاشی خود را بپوشید، و شما آماده هستید. بدون در نظر گرفتن زمان خشک شدن رنگ، تکمیل این پروژه ممکن است حدود ۲ ساعت طول بکشد و آن را به یکی از ساده ترین و بی دردسرترین ایده های دکور مهدکودک تبدیل می کند.

kitchen decorationداشتن چیدمانی لوکس در منزل اي کوچک آن هم با مساحت فقط ۳۶ متر که تقریبا هم اندازه یک سوئیت هست، بنظر غیر ممکن میآید اما آپارتمان زیر دقیقا خلاف این موضوع را ثابت میکند. کفپوش هاي سنگ مرمری، دیوارهای شیشه اي دودی و مبلمانی مدرن و بسیار باکیفیت جزئیات لوکسی میباشند که در همان نگاه اول دقت همۀ را به خود جلب میکنند طوری که کسی متوجه کوچکی فضا نخواهد شد. بحبوحه طراحی و زیبایی این منزل را میشود در آشپزخانه یکدست مشکی رنگ جستجو کرد. رنگ مشکی مات باعث شده دکوراسیون آشپزخانه مدرن و ساده طراحی راهرو ورودی آپارتمان بنظر برسد. بعلاوه نورپردازی توکار پایین کابینت ها از تاریکی بیش از حد فضای آماده سازی غذا پیش گیری میکند. بعداز آشپزخانه به اتاق خواب میرسیم که توسط شیشه هاي دودی از سایر قسمت هاي منزل جا شده هست. با اینکار در عین حفظ فضای خصوصی، نور به تمام فضای منزل نفوذ کرده و از تاریک و دلگیر شدن فضا پیشگیري میکند. حتی حمام و سرویس بهداشتی کوچک منزل نیز از باکیفیت ترین مواد موجود ساخته شده هست. و در نهایت میرسیم به منزل آخر که به سبک اسکاندیناویایی طراحی شده هست. این سبک به رنگ بسیار روشن و مدرن و در عین حال فضای گرم و دوست داشتنی اش مشهور هست. اما چیز دیدنی در مورد این منزل چیدمان فوق العاده آن هست. با این که آپارتمان بسیار کوچک هست اما هر قسمت از منزل با حفظ حریم خصوصی مناسب از قسمت هاي اجتماعی منزل جدا شده هست. عاملی که باعث شده این منزل خیلی راحت و شیک بنظر برسد تضاد رنگ ها و بافت هاست که بوسیله کفپوش چوبی طبیعی با دیوارهای و سقف تمام سفید منزل ایجاد شده هست.

این سبک بر اساس حساسیت اروپایی ها طراحی شده است.

کلمه مدرن در معنی لغوی به معنی امروزی بودن، بروز بودن است. البته در صنعت دکوراسیون به معنای صاف و منظم بودن، رنگ ساده و در کل منظم بودن شکل خانه اشاره دارد. در طراحی سبک مدرن حس سادگی را در وسایل خانه را مشاهده خواهید کرد این حس در قسمت هایی از جمله مبلمان، چراغ ها و حتی در تابلو ها مشاهده خواهید کرد. در این سبک از دکوراسیون داخلی منزل از المان های سنتی مانند: مبلمان مجلل، لوازم تزئینی زیاد استفاده میشود. چوب مبلمان اقلبا تیره، پالت های رنگی پر رنگ و بافت پارچه ای متنوع استفاده میشود. این سبک بر اساس حساسیت اروپایی ها طراحی شده است. در بین انواع سبک های طراحی شده توسط بشر این تنها سبکی است ایرانی ها در آن دخیل هستند. این سبک منحصر به فرد خاورمیانه است و در آن از گلیم و فرش ایرانی استفاده شده است. این سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل بیشتر از نقوش اسلامی و رنگ های گرم استفاده میکند که موجب می شود حس خوبی به انسان دست به دهد.

  • مبلمانی با ارتفاع کم
  • نورپردازی در طراحی دکوراسیون
  • تنالیته رنگ های خنثی و گرم
  • استفاده از کمدهای همه کاره
  • از دیوار متحرک کمک بگیرید
  • سبک سنتی ایرانی
  • مطالب تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی را بخوانید
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما

بعد از تایید نهایینوبت به اجرای تغییرات و طراحی داخلی می رسد. این مرحله بر اساس اولویت بندی هایطراح و مشتری باید اقدامات لازم انجام شوند. لوازم، تجهیزات و مصالح لازم نیز دراین مرحله تهیه می شوند. در گذر زمان و بروزخلاقیت و ایده در طراحان، سبک های مختلفی ایجاد شده اند. امروزه با توجه به متراژدر دسترس و نوع سلیقه مشتری می توان سبک های مختلفی را طراحی و اجرا کرد. در ادامهبه اختصار به معرفی تعدادی از آنها خواهیم پرداخت. این سبک بیانگرسبک سادگی است. خلاقیت و ایده پردازی مدرن در کنار هم می توانند زیبایی بی همتاییایجاد کنند. هیچ نوع شلوغی و هیاهویی در دکوراسیون منزل سبک مدرن دیدهنمی شود. در سبک مدرن تمام اجزا و رنگ ها در تعامل و هماهنگی کامل باهم قرار دارند. در این سبک جدید هیچ محدودیتی و قانونیوجود ندارد. طراحی و دکوراسیون منزل مدرن از خطوط صاف و منحنی به وفوراستفاده می شود.

[ بازدید : 43 ]

[ يکشنبه 23 بهمن 1401 ] [ 9:43 ] [ اصغر ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]