مجله اینترنتی رهاکو

استفاده از تکنولوژی در آموزش چگونه میسر است | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

چگونه چیزی دکوراسیون خانه خود را بدست آوریم

چگونه چیزی دکوراسیون خانه خود را بدست آوریم

kitchen decorationشما برای ورود به بازار کار میتوانید در شرکت های مشاوره طراحی شروع دکور قفسه به کار کنید. همچنین شما میتوانید به صورت مستقل یا پروژه ای با شرکت های طراحی کار کنید. امروزه اکثر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه به طراحان داخلی مجرب نیاز دارند. پیش بینی می شود که فرصتهای شغلی طراحان داخلی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۸، حدود ۴ درصد افزایش یابد. طراحی داخلی نقش بسیار بزرگی را در بهینه سازی فضای ساختمانهای تجاری و مسکونی ایفا میکنند و از این رو بسیار حائز اهمیت است. امروزه به دلیل افزایش جمعیت و کمبود فضای کافی اهمیت حرفه طراحی داخلی دوچندان شده است. علاوه بر این طراحی داخلی باعث زیباسازی فضای داخلی ساختمانها میشوند و از این رو طراحان داخلی نقش بسیار مهمی را در زیباتر کردن محیط زندگی و کار افراد دارند. دوره های آموزش این رشته در آموزشگاه ها معمولا در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تدریس میشوند.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationسقف فضا و دیوارهها برای کاشی کاری و نقاشی بیشترین توجه رو در این دوران داشت. در قرن هجدهم و نوزدهم از معماری اغراق آمیز باروک گرفته تا انقلاب صنعتی و آرت دکو و آرت نوو طراحی داخلی به معنای امروزی جایش را میان مردم باز کرد. از آنجایی که سفر به دیگر نقاط جهان آسانتر شد و نظریه پردازان راحتتر با اندیشه یکدیگر آشنا شدند، در نتیجه دکوراسیون داخلی تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفت. با اختراع برق در این دوران روند طراحی داخلی کمی دگرگون شد. در قرن 20 و 21 طراحی مدرن و به دنبال آن پست مدرن مورد توجه همگان قرار گرفت. بعد از اتمام جنگ جهانی و پشت سر گذاشتن خرابیها و با توجه به شرایط موجود تمرکز ویژهتری به ساخت و سازها و دکوراسیون داخلی شد. مردم بیشتری توجهشان به طراحی درون خانه و اتاقها رفت و کم کم سبکهای امروزی شکل گرفت. یکی از پرطرفدارترین انواع سبک طراحی داخلی، دکوراسیون مدرن است.

شاید در نگاه اول تصور کنید که سبک دکوراسیون امروزی کاملاً مطابق با سبک دکوراسیون مدرن است. اما اینطور نیست و کسانی که بخواهند از این سبک پیروی کنند. لازم است که بیشتر از دنیای مد و طراحی بدانند و بعدازآن متوجه تفاوتهای ریزی که سبک مدرن و سبک امروزی باهم دارند خواهند شد. یکی از تفاوتهای اصلی آنها این است که سبک مدرن قدمت بیشتری دارد . قوانین مشخصی برای چیدمان آن وجود دارد و انعطافپذیری سبک امروزی نسبت به مدرن بیشتر است و علاقه و تمایلات بهروز مردم در آن گنجاندهشده است. بهطور مثال استفاده از خطهای خمیده در سبک امروزی یکی از تحولات آن است. برخی از افراد تصمیم میگیرند که در خانه خود سبک دکوراسیون مینیمال را پیادهسازی کنند و پرکاربردترین رنگی که در این دکوراسیون وجود دارد رنگ سفید است. این سبک شباهت زیادی ازنظر ساده بودن به سبک مدرن دارد. استفاده زیاد از رنگهای خنثی در سبک دکوراسیون مینیمال از ویژگیهای بارز آن است و باید تا جایی که میتوانید وسایل اضافی و دکوریهای بیشازحد در این فضا نگذارید.

  • آشپزخانه به سبک پازل
  • صندلی راک: ۴۲۰ هزار تومان، خرید از رشت
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • از نورپردازی بیش از اندازه سقف در اتاق خواب بپرهیزید

kitchen decorationدر این مرحله نقشه ها باید تکثیر شوند و در اختیار مخاطب قرار گیرند و معمولا از ارائه نقشه اصلی،که برای ایجاد آن بسیار زحمت کشیده شده است، خودداری میگردد. در زمینه 3 بعدی کردن نرم افزار های زیادی در بازار وجود دارند ولی یکی از قوی ترین نرم افزار ها تری دی مکساست. رندی یا خروجی که این نرمافزار به شما میدهد بسیار طبیعی تر از نرمافرازها دیگراست. در این مرحله نقشه ها باید تکثیر شوند و در اختیار مخاطب قرار گیرند و معمولا از ارائه نقشه اصلی، که برای ایجاد آن بسیار زحمت کشیده شده است، خودداری می گردد. در این مرحله کارفرما کار را میبیند و اگر احتیاج به ادیت بود شما موظف هستید کارفرما را راضی کنید و توجیه منطقی ارائه دهید. ↑ "Understanding Modern Style of Decor". The Spruce (به انگلیسی). ↑ Raicevic, کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن Jelena. "5 reasons to love a classic interior design style". ↑ "What is minimalist interior design style? | Tarkett". «What Actually Is Rustic Design?». House Beautiful (به انگلیسی).

آداب دکوراسیون خانه

پس با ما همراه باشید. یکی از مهم ترین مسائلی که در تغییر چیدمان منزل خود باید در نظر داشته باشید جهت و البته میزان تابش نور خورشید به داخل خانه است. در این رابطه باید سعی کنید که در وهله اول با تغییر چیدمان منزل و جا به جایی وسایل مانع تابش نور به داخل خانه نشوید. به همین دلیل هم همیشه باید سعی کنید که کناره های پنجره را خالی نگه داشته و از قرارگیری وسایلی با ارتفاع زیاد اجتناب کنید. بنابراین پیش از هر چیز باید نقشه کلی خانه و چیدمان مورد نظر خود را مشخص کنید و مراقب باشید که در صورت جا به جایی وسایل و تغییر چیدمان منزل مانع از تابش نور خورشید به داخل خانه نشوید. این موضوع در رابطه با خانه هایی که نورگیری کمی دارند و از متراژ بالایی نیز برخوردار نیستند به مراتب اهمیت بیشتری خواهد داشت. پیش از این در مطلبی با عنوان «جهت های تابش نور طبیعی و تاثیر آن در معماری داخلی ساختمان» به طور کامل در رابطه با جهت های تابش نور در طراحی داخلی منزل صحبت شده است.

دروغ هایی که درباره دکوراسیون خانه به شما گفته شده است

زندگی در خانه کوچک نباید مانع بکارگیری خلاقیت و نوآوری عروس و داماد در طراحی دکوراسیون خود شود. روش های ساده و موثری وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها محیط خانه را دلپذیر و جذاب کرد. بکارگیری ایده های کاربردی می تواند فضا را در خانه های کوچک بزرگتر نماید. اگر ایده خود را به درستی طراحی کنید، دکوراسیون کوچک تان تبدیل به یکی از جذابیت ترین دکوراسیون ها خواهد شد. برای خانه های کوچک بهتر است از تنوع رنگ کمتری برای روکش مبلمان و پارچه پرده های اتاق ها استفاده نمایید زیرا تنوع رنگ زیاد، خانه شما را شلوغ نشان می دهد. پیشنهاد می کنیم برای دکوراسیون کوچک خود از رنگ های روشن با طرح های ساده بهره بگیرید. شما می توانید دکوراسیون خود را با بودجه ای اندک همراه با کمی ذوق و سلیقه تغییر دهید. تغییر دکوراسیون کوچک ممکن است ساده به نظر برسد اما اگر اصول طراحی داخلی برای آن رعایت نگردد نتیجه کار رضایت بخش نخواهد بود.

kitchen decorationزیرا خود قسمت پذیرایی منزل، فضای بزرگی را میطلبد و اولین ایراد این است که ما در اینجا پذیرایی را به سمت اتاق خواب ها بردهایم و اصلاً فضا گنجایش دو بخش به این شکل را ندارد. پس اولین اشکال این است که بیش از حد مجاز در فضا، لوازم چیدمان شده است. اشکال دیگری که در تصویر دیگری از خانه مشاهده میکنید، این است که قسمتی از آشپزخانه، کاملاً با سبک مدرن، دیزاین شده است. همچنین مبلمانی در مقابل آشپزخانه وجود دارد که آن هم با سبک مدرن دیزاین شده است. از این مسئله که بگذریم، اگر اصلاً حالتی را در نظر بگیریم که قدمت مبلمانمان هم با هم هماهنگی داشته باشد، باز هم گنجایش فضای ما به حد کافی نیست. حال اگر بخواهید بدانید که راهکار چیست؟ به تصویر بالا دقت کنید. سه لیوان را مشاهده میکنید. تصویر لیوان سمت راست هم دارد به ما دقیقاً حالتی را نشان میدهد که مانند دکوراسیون مورد بحثمان است. بنابراین میبینید که ما لیوانی داشتهایم و بیش از حد معمول در آن آب ریختهایم.

دکوراسیون خانه ایده ها

kitchen decorationولی اکنون طراحان داخلی با تلفیق برخی عناصر معماری ایرانی و سبک های مدرن یا مینیمال خانه های گرم، زیبا و دلنشین در آپارتمان های امروزی طراحی میکنند. سبک سنتی در ایران مربوط به دوره خاصی از تاریخ نیست. میتوانید کوراسیون منزل را با استفاده از عناصر مربوط به دوره شاه یا دوره قاجار و … بکار بگیرید. تمام این موارد را میتوان به نوعی طراحی دکوراسیون سنتی محسوب کرد. ماهیت طراحی دکوراسیون به سبک سنتی استفاده از رنگ ها گرم است. پس باید با استفاده از رنگ های گرم حس دعوت کنندگی به محیط منتقل شود. بسیاری از عناصر معماری سنتی ایران از سماوری که گوشه اتاق گذاشته میشد تا پشتی هایی که برای نشیمن گذاشته میشدند نشان دهنده پذیرا بودن محیط بوده و در جهت ایجاد محیطی گرم، راحت و صمیمی در نظر گرفته میشدند. تقارن و هارمونی پر جنب و جوش در طراحی سنتی منزل اهمیت زیادی دارد.

  • هزینه طراحی داخلی منزل: سال ١٣٩٧ حدود ۴۸ میلیون تومان
  • از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید
  • اجاق گاز: برند کن، ۱.۹ میلیون تومان
  • هر کاری دلتان می خواهد نکنید
  • متراژ فضا: 60 متر مربع

kitchen decorationبرای آوردن طرح به اتاق کودک خود، از طرح و نقشهای هندسی استفاده کنید. در فضای ورودی نشیمن کوچکی برای پوشیدن و بیرون آوردن کفش در نظر بگیرید. در کنار در ورودی آینه قدی نصب کنید تا بتوانید هنگام خروج از خانه ظاهر خود را چک کنید. با قرار دادن یک سبد در فضای ورودی، کیفهای خود را از بیجا و مکانی نجات دهید. انتخاب یک کاغذدیواری پرنقش و نگار یا رنگی جیغ میتواند فضای ورودی را جذاب و دعوتکننده کند. انتخاب یک فرش رنگی و طرحدار برای فضای ورودی، هنگام ورود حس خوبی را القا میکند. اگر فضای ورودی با دیوار جدا نشده است، با پارتیشنهای شفاف آن را از نشیمن جدا کنید. گلدان گلی با گلهای خوشبو روی جاکفشی میتواند بهترین میزبان شما هنگام ورود باشد. برای نورپردازی فضای ورودی از شمع استفاده کنید؛ زیرا هم انرژیبخش است و هم نور گرمی به فضا میدهد. اگر در فضای ورودی امکان قرار دادن کنسول ندارید، یک شلف کوچک برای نگهداری دسته کلید، عینکها و سایر لوازم کوچک شما کافی است.

[ بازدید : 99 ]

[ پنجشنبه 20 بهمن 1401 ] [ 9:36 ] [ اصغر ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]